висота сідельно-зчіпного прист | 1.220 мм |
колісна база (wb) | 4.900 мм |
зовнішня довжина (l) | 9.080 мм |
загальна довжина (w) | 2.550 мм |
власна маса ± 3% | 5.240 кг |
обсяг | 26,0 м3 |
навантаження на візок | 27.000 кг |
гранична допустима навантаження | 12 000 кг |
повна маса | 39.000 кг |
шасі | виготовлена з високоякісної і високоміцної сталі s700 mc відповідно до вимог iso 1726-2 і iso тисяча сімсот двадцять шість; в основі конструкції – дві зварних поздовжніх двотаврових балки з поперечками через необхідні проміжки. рама укомплектована 2 положеннями зчіпного шворня. нанесено захисне ktl-покриття (kathodische tauchlackierung – катодна забарвлення методом занурення) за методом kässbohrer. |
осі | ось з пневматичною підвіскою bpw al2 hd і дисковим гальмом, вантажопідйомністю 3 x 9 коротких тонни |
гальмівна система | двоконтурна пневматична гальмівна система з електронним керуванням wabco ebs 2s / 2m, обладнана антиблокувальною системою (abs – anti-lock braking system) і системою контролю стійкості до перекидання (rss – roll stability support) відповідно до резолюції оон ece r13 |
електрична система | автомобільна світлотехніка aspöck europoint iii зі світлодіодним бічним габаритним ліхтарем 24 в і 2 (двома) 7-контактними і 1 (одним) 15-контактним роз’ємами відповідно до резолюції оон ece r48 і угодою adr (accord européen relatif au transport international des marchandises dangereuses par route – європейська угода про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів) |
кузов | підходить для перевезення зернистих сипучих матеріалів дрібних фракцій, наприклад піску, гравію, наповнювачів і асфальту. зварна конструкція виготовлена з високоміцних листів алюмінію, стійких до стирання і ударної дії, і екструдованого алюмінієвого профілю. |
гідравлічна система | 5-позиційний циліндр hyva з вантажопідйомністю 250 бар |