висота сідельно-зчіпного прист | 1 220 мм |
діаметр ємності (d) | 2 000 мм |
колісна база (wb) | 5 900 мм |
зовнішня довжина (l) | 10 510 мм |
обсяг | 30,0 м3 |
власна маса ± 3% | 6.850 kg |
робоча температура ° с | 150 ° c |
випробувальний тиск (бар) | 4 бар |
робочий тиск (бар) | 3 бар |
навантаження на вісь | 27 000 кг |
гранична допустима навантаження | 12 000 кг |
повна маса | 34 000 кг |
тип кузова | виготовлений з високоякісної нержавіючої сталі aisi 316ti (din 1.4571); люк для заповнення або вивантаження відповідає стандарту en 14025 в кожному відсіку; розділені хвилерізами, встановленими відповідно до стандарту en 14025 для зручності очищення, з похилою конструкцією для запобігання утримання рідини в цистерні, відповідають стандарту en 14025, з корпусом циліндричного перетину відповідно до ad4 l4bh |
шасі | виготовлений з високоякісної і високоміцної нержавіючої сталі aisi 304 (din 1.4301), має два спеціальних екструдованих коробкових профілю з підвищеною міцністю і спеціально розробленим поперечним з’єднанням з нержавіючої сталі. електрополірування застосовується відповідно до стандартів iso 15730: 2000 забезпечує надійну протикорозійного захист, зовнішню красу і блиск поверхні. поверхневий блиск захищає зовнішній вигляд протягом довгих років. крихкість водню усунена |
гальмівна система | двоконтурна електропневматична гальмівна система з системою антиблокування wabco ebs 2s / 2m відповідно до правил єек |
розмір шин | 385/65 r 22.5 |
осі | осі bpw з пневматичною підвіскою і дисковими гальмами, вантажопідйомністю 3 x 9 тонн |
електрична система | освітлювальна система aspöck europoint iii з 24 в світлодіодним бічний лампою і 2×7 і 1×15-контактними роз’ємами відповідно до правил єек оон r48 і законодавством adr |
ztbhd | 1 секційна цистерна місткістю 30000 л |
кількість відсіків | 1 відсік |
ztcsv | оснащений ручним дросельним клапаном марки fortvale з номінальним діаметром dn80 відповідно до стандарту en14432 |
тримач шланга | тримач рукавів з пвх, який може тримати рукави завдовжки 6000 мм розміром 1 x dn 150 |